2014. július 4., péntek

1. Fejezet - A találkozás


Kedd: Reggel 6:00

It took too long, it took too long, it took too long for you to call back – szólalt meg a telefonom.

- Háló?

- Szia Sage! – mondta Troy a menedzserem.

- Jó reggelt Troy!

- Képzeld elintéztem, hogy a Nagy Duett-ben szerepelj (egy műsor amelyben egy tehetséges énekest és egy nem hívatásos énekest összepárosítanak és így énekelnek duetteket)

- Az király és mikor kezdünk?

- Mindent elküldök SMS-ben. Na de most le kell tennem. Szia!

-Szia Troy!

 Az SMS-ben azt írta, hogy mint minden Nagy Duett elején van egy úgynevezett „csapat építő” hónap amikor elmegyünk  egy táborba és ott töltünk egy hónapot és csak utána kezdünk a gyakorolni a fellépésekre. 3 duett pár van egy táborban és a táborban dől el, hogy kivel leszünk. A tábor hétfőn veszi kezdetét. Mi kaptuk a legklasszabb helyet egy külön kis szigetre megyünk és helikopterrel szállítanak oda. 
 
Hétfő: Reggel 8:30

Jesszus nagyon félek… Tériszonyos vagyok szóval eléggé félek a repüléstől.

Végre leszálltunk… Földet értünk…

Bementem a táborba ami igazából egy luxus kecó volt, 6 kis faházzal ahol aludtunk.  Amikor megérkeztem nem futottam össze senkivel, kint voltak az udvaron és kosaraztak. Leraktam a cuccomat és elindultam kifelé. Ott volt Harry, Louis, Niall, Zayn, Emma, Charlize, Luke, Calum, Ashton és Michael. Liam nem volt ott mivel beteg volt ezért nem tudott jönni a táborba.

5SOS tagjait még nem ismertem személyesem ezért bemutatkoztam nekik, majd a többieket végig öleltem. Beszélgettünk egy kicsit Luke-al és Ashton-nal, beszélgettem volna többet is de Harry hívott, hogy menjek kosarazni.

Kosarazás közben kihívtak egy fogadásra. A fogadásunk abból ált, hogy a fiúk közül hárman letudnak-e győzni kosárban. A vesztes a lány/fiú társaság körbe futja a tavat fehérneműben. (Közben James, Kendall, Carlos és Logan is megérkeztek.) 3/0-ra megvertem őket, így ők vetkőztek, mi meg nevettünk. Csak úgy megsúgom 7 évig kosaraztam.

Az egész napot végig nevettük és nagyon jól elvoltunk.


Ez a rész uncsira sikeredett, 3. Fejezettől lesz izgi. Remélem tetszett! Nemsokára hozom az új részt! :D
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése