2014. július 4., péntek

6. Fejezet - Sajnálom Harry


Szerda: Reggel 7:00

A korai kelés sosem volt a kedvencem, de legalább Luke mellett kelhettem fel.

-Jó reggelt! – én kimentem a házból és indultam a konyha felé, gondoltam készítek nekik reggelit.

Rántottát csináltam. Legalábbis csináltam volna, mielőtt valaki hátulról át nem ölelt és nem kezdte csókolgatni a nyakam. Megkell hagyni jó volt.

-Nekem is csinálsz rántottát? – kérdezte Luke kutya szemekkel.

-Igen neked is terveztem csinálni de így oda fog égni. – haraptam bele az ajkamba. Luke megfordított majd szenvedélyesen megcsókolt.

-Nem érdekel, szeretem az égett rántottát. – mondta majd megakadt a szeme az ablak túlsó oldalán kukucskáló Harry-n.

A kaját lehúztam a tűzről majd oda rohantam Harry-hez
 
-Harry én nagyon sajnálom! – Harry könnyes szemmel az egyik nyugi szobába vonult.

Természetesen én követtem és nem sokkal később én is beviharzottam a szobába leültem mellé és újra és újra bocsánatot kértem.

-Miért Sage? Legalább mondtad volna el! – ordított rám. Már én is majdnem sírtam. – Tudod mit érzek irántad de mint a legjobb barátodnak elmondhattad volna! Fáj, fáj ha mással látlak de nekem többet jelent az, ha boldog vagy. Szeretlek! – itt törött el a mécses és sírva fakadtam.

Nehéz így látni valakit akit szeretsz . Főleg úgy, hogy a legjobb barátomról volt szó.

-Harry én is szeretlek de nem tudlak úgy szeretni, mint ahogy te szeretsz engem! Nem tudod, hogy hányszor sírtam át egy éjszakát azért, mert visszakellett utasítanom téged. Nem tudok úgy érezni! Nagyon sajnálom! – ő is elhullatott egy könnycseppet.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy megcsókolt. Nem tudtam elhajolni de valahogy nem is akartam. Végül ő vetett véget a csókunknak.

-Sajnálom én csak elgyengültem… - mondta majd felállt letörölte azt az egy könnycseppet és elindult az ajtó felé.

-Akkor most nagyon haragszol?

-Nem egyáltalán nem. – elmosolyodott majd ki ment az ajtón.

Ezek után én is felkeltem és vissza mentem rántottát csinálni. Luke addig elment keltegetni a többieket. Luke jött vissza a konyhába én meg akkor döbbentem rá, hogy megcsaltam. Szerencsémre megtudtuk beszélni és ő tudta, hogy nekem ez nem jelentett semmit ezért nem foglalkoztunk többet vele. Reggeli közben elmondtuk a többieknek, hogy együtt vagyunk. Mindenki gratulált majd tovább folytattuk a reggelit.


Ennyi lett volna a 6. Fejezet remélem tetszett! :D Nemsokára kövi rész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése