2014. július 4., péntek

10. Fejezet - Akarlak


Szerda: Délután: 14:00

Két napja nem tudok másra gondolni csak a Harry-vel való beszélgetésünkre és arra a csókra. Ez nem lehet igaz, nem lehetek szerelmes a legjobb barátomba.

-Harry gyere velem a nyugi szobába, most!

-Mi, minek? – rángattam a nyugi szobához.

-Beszélnünk kell!

-Megint arról?

-Igen, megint!

-Na öntsd ki a lelked!

-A hétfői csókról van szó… nem tudok másra gondolni.

Rám nézett kikerekedett szemekkel. Nem tudta mit mondjon. Én meg féltem a választól.

-Nem tudom, hogy mit mondjak.

-Azt, hogy akarlak!

Elindult felém, neki nyomott a falhoz és neki nyomta a homlokát az enyémhez. Lassan, lihegve a fülembe súgta:
 
-Akarlak!

Megcsókolt és én nagyon élveztem. Levettem a pólóját majd a gatyáját kigomboltam. Később ő is vetkőztetni kezdett és az ágyon kötöttünk ki. Lassan és finoman csinálta. Imádtam.

-Barátság extrákkal?

-Ez annak számít? – kérdeztem meglepődve.

-Szerintem igen.

-Nekem ez kicsit többet jelentett. Neked nem?

-Tudod mit érzek irántad, nekem jelentette a legtöbbet. – mosolyodott el.

-Most megcsaltam a barátomat a legjobb haverommal.

Felöltöztünk és megegyeztünk, hogy egy darabig nem mondjuk el senkinek. Most furcsán érzem magam, mert én, hogy kioktattam Luke-ot a Taylor-os üggyel kapcsolatban én meg erre itt hempergek a legjobb barátommal. Ilyenkor utálom magamat de mégis örülök neki, hogy megtettem.


Remélem tetszett! :3 Bocsi, hogy ez ilyen rövid lett. Nemsokára új rész. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése