2014. július 4., péntek

5. Fejezet - Imádom a duett párom


Eljött a perc amire mindenki várt. Eldől, hogy ki lesz a duett párunk. Minden bandának volt egy kendője. A  fekete a 5SOS-nek, a kék a 1D-nek és a piros a BTR-nek.

Bemondó:

-A kék kendőt felveszi és duett párja lesz a One Direction-nak és egy faházban fog aludni velük nem más mint: Emma – felkötötte a csuklójára a kendőtt majd leült a srácok mellé.

-Aki a fekete kendővel büszkélkedhet és 4 fiúval oszthatja meg énekhangját és faházát az: Sage – el sem tudjátok képzelni, hogy milyen boldog voltam, hogy velük kerültem egy duett párba.

-Mindenki meglepetésére Charlize veszi fel a piros kendőt. Most pedig mindenki menjen a nappaliba megbeszélni a többi programot.

Ilyenkor már Jay (a Nagy Duett társszervezője) mondta tovább.

-Ma úgynevezett „sexy-ség” nap van szóval 4 feladat lesz:

                   - Sexy tánc

                   - Sexy ablakmosás pózolással

                   - Sexy fotózás

                   - Sexy-ség és bátorság
Ilyenkor mindenki egymásra nézett, hogy mégis ez mit takar.

-Mindegyik feladatra alakítsatok párt. – Én párjaim: táncra: Ashton, ablakmosásra: Calum, bátorságra: Michael és fotózásra: Luke

-Ez mikor és hogy lesz? – kérdezte Emma.

-Az sexy ablakmosás lesz először utána a fotózás majd a tánc végül a bátorság. A többi infót megtaláljátok ezen a papíron. – mondta Jay majd lelépet.

Az első programban az ablakmosásban mi voltunk Calum-mal az elsők és 15 percünk volt elkezdeni a „műsort”.

Én egy bikinit vettem fel tornacsukával és Luke piros sapiával, Calum egy kockás fürdőgatyát. A F*ck Time-ra mostam az ablakot Calum meg a háttérben pózolt hozzá. Mi nyertük meg a fordulót.

A fotózás remekül sikerült. A fotósorozat is király lett ezt a fordulót végig taroltuk.

A tánc nagyon sexy-re sikerült Party In The USA-ra táncoltam Ashton-nal. (Ezt is megnyertük.)

A bátorság feladat abból állt, hogy a párokon mennyi ruha marad. A párok közül akin a legkevesebb rudarab marad az nyer. Michael-el nem maradt rajtunk egy ruhadarab se… erről inkább ne is beszéljünk… (A feladatot teljesítettük és meg is nyertünk.)


Ez a rész egy kicsit unalmasra sikeredett de remélem így is tetszett! :D Nemsokára hozom a következő részt. :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése