2014. július 4., péntek

11. Fejezet - Ashton mit csinálsz?


Péntek: Reggel: 3:00

Álmatlanul forgolódtam az ágyamban miközben a Harry-is ügyön kattogott az agyam.

-Miért vagy még fent Sage? – kérdezte Ash és egy nagyot ásított.

-Nem tudok aludni.

-Miért nem?

-Mert bűntudatom van.

-Mit csináltál? – kérdezte majd felkelt és kiráncigált a szobából.

-Tudod Luke meg én szeretjük egymást de én…

-Na mond már! – mondta nagy izgatottsággal.

-Megcsaltam. – mondtam teljesen lesütött szemekkel.

-Még is kivel?

-Harry-vel.

-Ő ezt tudja?

-Nem.

-Akkor mond el neki!

-De nem lehet

-Miért ne lehetne elmondani? Hisz azt mondtad, hogy szereted.

-Igen szeretem csak nem akarom őt elveszíteni.

-Ha kiderül akkor fogod elveszíteni.  - mondta halkan majd belenézett mélyen a szemembe.
  Egymást néztük. Ő egyre csak közelebb hajolt. Megakart csókolni és én nem csináltam ellene semmit. Megcsókolt. Azonnal eltoltam magamtól.

-Mi-mi-mit csinálsz? – mondtam fennhangon dödögve.

-Sajnálom, csak... elkapott a hév.

-Ez nem indok arra, hogy megcsókoltál!

-Akarod hallani az igaszságot?

-Kérlek oszd meg velem! – mondtuk mindketten idegesen.

-Szeretlek!

-Tessék?

-Szeretlek.

-De a legjobb haverod barátnője vagyok.

-Tudom ezért fáj annyira.

-Ashton én nagyon sajnálom de én tényleg szeretem.

-Akkor miért csaltad meg?

-Mert Harry-t is szeretem. Csak Luke-ot jobban.

-Amúgy nem kell sajnálnod, végül is a te döntésed. Na de én most vissza megyek aludni.

Bement a faházba én meg csak figyeltem őt ahogy elsétált és ott hagyott. Később úgy 20 perc múlva én is követtem őt. Azután sem aludtam semmit, most már Ashton-on is járt az agyam.


Remélem, hogy tetszett! Komiba a véleményeteket!  Nemsokára kövi fejezet. Puszi <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése