2014. július 6., vasárnap

14. Fejezet - My hero

Hello! Bevallom nem tudtam tovább várni, hogy meglegyen az 1 megjegyzés ezért hoztam az új részt. Nem beszélek tovább itt van. Olvassátok! :D



Szerda: Reggel: 3:00

Nem aludtam semmit az éjszaka mivel Ashton járt a fejemben, a pénteki beszélgetés, az, hogy a szemembe mondta, hogy szeret és a tegnapi hőstette. Pillangók szálltak a hasamban amikor rá gondoltam. Felültem az ágyamra és őt néztem csak figyeltem ahogy alszik.

Szerda: Reggel: 7:00

Még mindig nem aludtam, egész éjszaka fent voltam.

-Jó reggelt! – nyitotta ki a szemét Ash.

-Jó reggelt! – fogadtam széles vigyorral az arcomon.

-Mi történt veled? Tegnap óta csak mosolyogsz.

-Semmi, semmi, nem érdekes. – hajtottam le a fejem majd az ajkamba haraptam.

-Ez mi volt?

-Mégis mire gondolsz?

-Miért haraptál bele az ajkadba? – szóval észrevette.

Elég kínos volt, mert Harry neki is mesélte a „ hogyha számat harapdálom akkor  bejön nekem valaki „ szöveget. Várjunk csak de nekem van barátom nekem ezt nem lehetne. Nem haraphattam volna bele. –Ez hülyeség nem is csinálom ezt, ha bejön valaki. – nyugtatgattam magam.

-Nem haraptam bele!

-De én láttam! – mondta visítva  amire a többiek is felébredtek.

-Reggelt mindenkinek! – mondta Mike majd bebújt a takarója alá.

-Jó reggelt! – szólalt meg Calum majd ki ment a faházból. Ashton követte.

-Jó reggelt szívem! – mondta Luke.

-Jó reggelt!

Mindenki ki ment a házból csak Ashton maradt és én. Nekidőltem a falnak pont úgy, hogy tökéletes kilátás nyíljon Ash-re. Ő csak bámult előre az ajtót nézegetve. Folyton csak vigyorogtam, nem tudtam miért de nem tudtam abba hagyni.

-Miért mosolyogsz? – nézett felém egy féloldalas mosolyt villantva.

-Csak úgy.

-Akkor is láttam!

-Nem haraptam bele! – szóltam idegesen vissza.

-Nem kell leharapni a fejem cica! – elindult felém, leült mellém és csak bámult.

-Hogy mit mondtál?

-Azt, hogy nem kell le harapni a fejem CICA! – hangsúlyozta a végét.

Ajka közeledett felém és nem állt meg. Ajkaink össze értek, egyre hevesebben csókolt. A csóknak én vetettem véget mikor el fordítottam a fejem.

-Ezt nem szabadott volna.

-Sajnálom . – mondta lehangoltan.

Kiment a házból és elment letusolni. Én elmentem reggelizni. Mindenki már az étkező asztalnál ült és reggelizet. Közben a bemondó közölte, hogy ma sport nap van és lesz egy nagy foci meccs. Ennek én nagyon örültem mivel én tudok focizni.

Szerda: Délután: 14:00

Megkezdődött a csapatválasztás . Én voltam az egyik csapat kapitány, Emma volt a másik. A választásom Zayn-re, Carlos-ra, Ashton-ra, Louis-ra, Harry-re és James-re esett, Luke-ot már elhapolta Emma ezért nem került be a csapatomba.
A meccs elkezdődött, mindenki nagyon jól érezte magát. Mi vezetünk 3:2-re, amikor készültem berúgni a 4. gólt Charlize a labdát próbálta megszerezni de egy kicsit rosszul sült el a csel. RECCS, halottam majd a földön találtam magam. Mindenki futott megnézni, hogy mégis mi történt. Még mindig a hasamon feküdtem majd megfordultam, az eget bámulva vettem hatalmas levegőket. Nem akartam sírni, nagyon nem.

-ÁÁÁ a p*csába! Nagyon fáj! – mondtam össze szorított fogakkal.

-Sage! – halottam a hangját Ashton-nak. – Jól vagy?

-Nem igazán. – Charlize is a földön feküdt. – Charlize te jól vagy?

-Igen csak fáj a kezem. – tudtam, hogy ő arra esett, sajnáltam szegényt.

-Neked eltörött a lábad? – kérdezte értetlenkedve Harry.

-Igen Harry képzeld eltört! – kiabáltam rá.

Egyszer csak éreztem, hogy elemelkedek a talajtól. Ashton felvett a karjaiba és elkezdett a villa felé menni.

-Hova viszel? – kérdeztem miközben a karjaimat a nyaka köré tekertem.

-A tábornak van orvosa szóval oda viszlek.

A fejemet a vállára hajtottam. Érezni akartam az illatát és ahogy gondoltam… csodás. Elmosolyodtam amit ő is észre vett.

-Ahoz képest, hogy eltört a lábad eléggé jó kedved van.

-Csak, mert veled vagyok. – meglepődtem, hogy ki mondtam nem akartam csak kicsúszott.

-Ohh milyen kis aranyos valaki. Amúgy a csókra vissza térve… - nem hagytam, hogy végig mondja csak cselekedtem. Kezeimmel közelebb húztam magamhoz majd szépen lassan megcsókoltam. Mikor ajkunk szétvált egymást néztük majd Ash újra megindult a villa orvosa felé.

-Sajnálom! – mondtam elszomorodva.

-Mégis mit sajnálsz?

-Azt, hogy letámatalak.

-Semmi gond cica. – már megint ez a „cica” olyan aranyos, hogy becézget.

Már meg is érkeztünk az orvoshoz. Helyre rakta a lábam (én persze ordítottam, mint egy őrült). Szerencsémre nem kellett meg műteni a lábam és gipsz sem kellett. Ashton egész végig ott maradt mellettem. Mikor végeztünk az orvosnál vissza indultunk a pályához. A pályához érve én leültem a kispadra, Ash vissza állt focizni. A csapatom még mindig vezetett de most már 6:3-re. A meccs végén mi győztünk 7:6-ra, szépen felhozták magukat. A nap végére mindenki fáradt volt így hamar lefeküdtünk aludni. 


Tehát ennyi lett volna a 14. Fejezet remélem tetszett! <3 Nemsokára kövi!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése