2014. július 15., kedd

16. Fejezet - Ez az én szülinapi ajándékom (+18)

Sziasztok! Tudom régen hoztam részt és sajnálom de most itt van. Olvassátok egészséggel! :D Még valami tudom, hogy 7.-én volt Ashton szülinapja de Boldog szülinapot neki! :3


Vasárnap: Délelőtt: 9:00

Már 3 napja, hogy szakítottunk Luke-al. Ashton-nal viszont egyre jobban összemelegedtünk. Én szerettem volna meglepni a szülinapja alkalmából, ezért megkértem a többieket, hogy segítsenek feldíszíteni a nappalit. Míg mi díszítettünk ő éppen zuhanyozott, elég sokáig szokott tusolni ezért épp idejében végeztünk. Jött ki a fürdőből, mi meg előugrottunk.

-Boldog szülinapot!!! – kiálltotta mindenki egyszerre. Ő szóhoz sem jutott örömében, csak vigyorgott mint a tejbe tök.

-De arik vagytok! – mondta levakarhatatlan vigyorral az arcán.

Mindenki át adta – a talált tárgyakból összetákolt, jelképes – ajándékát. Ash teljesen oda-vissza volt. A lányokkal már kora reggel, 4:00-kor elkészítettük a tortát, amit az imént ettünk meg.

-Ashton! – kiabáltam át az egész villán, majd amikor oda értem hozzá, közel hajoltam – Nekem van még egy ajándékom, de azt  este, amikor mindenki alszik, csak akkor kaphatod meg. – teljesen izgatott lett, mert nem esett le neki, hogy mit is szeretnék.

-Tudom, hogy mi az.

-Na és mi?

-Egy – mondta nagy habozással rá – unikornis. – mondta teljes komolysággal az arcán mire én csak nevetni tudtam.

-Igen az, most oda a meglepetés.


Vasárnap: Este: 23:00

Már mindenki aludt mivel kimerítette őket ez a nap csak Ashton és én voltunk még ébren.

-Gyere menjük be a nyugiba! – utasítottam Ash-t aki azonnal ugrott a parancsomra. Beértünk a szobába bezártam magam mögött az ajtót mire ő csak értetlenül figyelt.

-Mi lenne az ajándékom, hogy csak este lehet átadni? Válaszul szenvedélyesen megcsókoltam mire ő felkapott, végig fektetett az ágyon majd fölém mászott. Megszabadultunk a zavaró anyagoktól míg csak fehérnemű volt rajtunk. Ahogy ezt végre hajtottuk fordítottam helyzetünkön én voltam felül, elkezdtem csókolni felsőtestét egyre lejjebb haladva. Ekkor ő fordított majd a melltartóm gombjaival bíbelődött, mikor sikerült ettől is megszabadulni végig nézett rajtam.

-Gyönyörű vagy! – mondta mire én teljesen belepirultam.

Levettük az utolsó ruhadarabokat melyek szintén a földön landoltak. Bepozicionálta magát majd belém hatolt. Óvatosan mozogni kezdett, lehúztam magamhoz egy csók erejéig. Ő a fejét a vállamon pihentette. Egyre gyorsabb tempóra váltott mire egyre hangosabb nyögések járták át a szobát.

-Ash… én…mindjárt - mondtam szaggatottan.

-Én is… - mondta majd egy férfias nyögés hagyta el a száját.

Még párat mozgott bennem mire mindketten elmentünk. Mikor a légzésünk helyre állt kicsúszott belőlem és mellém feküdt. Felém fordult, megcsókolt.

-Szeretlek Sage!

-Én is szeretlek!

Visszamentünk a faházba és lefeküdtünk aludni.

Remélem tetszett! Nemsokára kövi rész. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése