2014. július 4., péntek

9. Fejezet - Miért vagyok ilyen hülye?


Hétfő: Délután: 17:00

A látogatok már rég elmentek és csak mi maradtunk a villában. Leült mindenki az asztal köré és beszélgettünk minden féléről. Majd jött az a bizonyos üvegezés.

Megpörgette Logan az üveget és persze, hogy rám mutatott az üveg szája, kire másra???

-Felelsz vagy mersz?

-Merek. – mondtam egy kicsit idegesen.

-Csókold meg Harry-t! – habozás nélkül vágta rá Logan

Elég kellemetlenül éreztem magam mivel Harry szeret és a múltkori csók után elég fura lenne és ráadásként a barátom itt ül mellettem.

Végül megtettem és jó volt csak láttam Luke arcán, hogy ez nagyon kínos neki. Élveztem. Nagyon is. Na jó én totál megzakkantam. Harry-t valahogy egyre jobban kedvelem. Tényleg zizi vagyok. Próbálom kiverni a fejemből de nem tudom. Valahogy nem megy. Ez az érzés szar.
 
Volt még pár kör de arra nem igazán figyeltem, elvoltam foglalva az érzelmeimmel. Talán beleszerettem Harry-be? Nem, nem az kizárt mi csak barátok vagyunk. Nem értem 2 év barátkozás után miért pont most, amikor épp szeretek valakit. Ezt meg kell beszélnem Harry-vel, nem értem ezt az egészet.

-Harry beszélnünk kell!

-Oké, mindjárt! 

-Ez nagyon fontos! Kérlek!

-Megyek! – mosolyodott el majd elindultunk a nyugi szoba felé. – Miben segíthetek Sage?

-Emlékszel a múltkori csókunkra?

-Már, hogy ne emlékeznék?

-Azóta valami más lett. Egyre jobban kedvelek és ezt az egészet nem értem.

Megcsókolt… Majd eltávolodót,  belenézett a szemembe és megértette.

-Sage ez csak egy kis fellángolás semmit sem érzel irántam… tudom.

-Az a baj, hogy nem tudom mit érzek!

-Értsd meg, hogy nem érzel irántam semmit, mert többször a szemembe mondtad. Tudom, ez most nehéz de te nem tudod, hogy mit érzel. Ez nem baj majd elfelejted. Ez csak a csók hatása és semmi több.

Fájt, mert igaza volt. Még így is éreztem valamit iránta de nem tudom, hogy mit.

-Ez elmúlik ez az érzés… sajnos és majd elfelejtesz. – mondta szomorkásan.

-Köszi Harry ez most jól esett! – megöleltem majd kimentem a szobából.


Kövi rész nemsokára. :D Remélem tetszett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése