2014. július 4., péntek

3. Fejezet - Az a bizonyos csók


Hétfő: Este 23:30

Luke bejött a szobámba és leült mellém majd rám nézett és elkezdett mosolyogni .

-Mit csinálsz?

-Kínozlak. Harry egy kicsit fecsegős és elmondta, hogy imádod a mosolygós srácokat. Én meg így kínozlak.

-Ezzel nem kínzol. Viszont én több dologgal tudnálak kínozni. – oda hajoltam hozzá a homlokunk és az orrunk összeért a szánk viszont 1cm-re volt egymástól. Ilyenkor ő elkezdett lefektetni az ágyra de még mindig nem ért össze a szánk.

-Miért csinálod ezt velem? – kérdezte egy kicsit szuszogva.

-Mondtam, hogy én jobban tudlak kínozni.

-Akarlak!

-Tegyél értem! – mondtam majd elkezdett közeledni a szánk de én nem hagytam, hogy megcsókoljon.

-Nem érdekel a fogadás! Feladom! – mondta majd még közelebb hajolt hozzám, mélyen belenézett a szemembe és megcsókolt.

Visszacsókoltam majd egyre hevesebb csókcsatát vívtunk. Abban a percben nem érdekelt semmi csak az, hogy vele vagyok. 
  Egyszer csak azt vettem észre, hogy elkezdtünk mind a ketten vetkőzni. Amikor már csak fehérnemű volt rajtunk, elkezdte csókolgatni a nyakamat majd egyre lejjebb hallatd majd hasam alján megállt rám nézett.

-Jó éjt! – felöltözött majd ajtónál megállt, rám nézett, rámosolygott. Teljesen értetlenül néztem Luke-ra. –Én így kínozlak. Majd holnap folytatjuk. – rám kacsintott és kiment a szobából.  Ezen én csak mosolyogni tudtam. Majd vissza jött kinyitotta az ajtót. – Én jobban tudlak kínozni. – majd ismét kiment. Ezek után csak harapdáltam a számat és nem tudtam másra gondolni csak rá. Én bele szerettem.

Átöltöztem pizsamába és lefeküdtem aludni. Reggel egy nagyon kellemes látvány fogadott az ágyamban.


Remélem, hogy ez a rész is tetszett! :D Nemsokára jön a következő rész. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése