2014. július 4., péntek

7. Fejezet - Taylor... utállak

(Minden Taylor Swift fantól elnézést!)



Csütörtök: Délelőtt 11:30

Bemondó:

-Ma látogatók érkeznek hozzátok 7 ember jön, 2 napra. Talán nem nagyon fogtok örülni nekik. – hangzott el a végszó.

Mindenki gondolkozott, hogy ki jön, hogy mégis ki lehet az.

Mint mindig megszólalt a zene amely egy táborba érkező embert jelentett. Mindenki nagy izgalommal várta, hogy ki lép be az ajtón.

Kinyílt az ajtó és megpillantottam Taylor Swift-et (ősellenségem) majd bejöttek a The Wanted tagjai(nem nagyon szívelem őket) később csatlakozott hozzájuk Olly Murs (imádom őt, nagyon jóban vagyunk). Kiakadtam. Egyáltalán nem őket vártam.

-Sziasztok! – köszöntem, megöleltem Olly-t és elmentem Charlize-al és Emma-val ebédet készíteni.

Taylor alig bír ki 10 percet anélkül, hogy beszólna vagy megalázna a többiek előtt.

Szerencsémre nem kötött belém ebéd előtt és közben utána az udvaron annál inkább. 
-Sage tényleg elfelejtettem kérdezni, hogy vannak a szüleid? – mosolygott önkielégülten.

-Fejezd be Taylor! – néztem rá mérgesen.

-Nem is tudtam, hogy mostanában b*zikkal lógsz.

-Ide figyelj Taylor – mentem oda hozzá majd a szemébe néztem – engem alázz meg, engem kritizálj ne a barátaimat és a családomat, mert ha még egy rossz szót mersz rájuk mondani, esküszöm neked, hogy nem állok jót magamért! – emeltem feljebb a hangomat.

Elindultam vissza a faházba amikor Taylor kimondta azt a mondatot amelyen annyira kiakadtam, hogy Harry, ha nem kap el akkor én megtéptem volna őt.

-Remélem a szüleidnek lassú és fájdalmas halála volt. – megfordultam már rohantam volna megtépni de Harry lefogott .

-Engedj el Harry! – kiabáltam rá de ő nem engedett el.

Bevitt a nyugi szobába. Én tehetetlenségemben elkezdtem könnyezni.

-Sage figyelj rám! Ne is foglalkozz vele! Ő egy szánalmas ember és azt sem érdemli meg, hogy te felhúzd magad. Tudom, hogy fáj de azt is tudom, hogy te vagy az erősseb fél. Állj fel! Töröld le a könnyeidet! Mosolyogj! Legfőképp mutasd meg neki, hogy téged ez nem érdekel és, hogy rólad ez lepereg. – mondta Harry.

Azt tettem amit mondott. Felálltam, letöröltem a könnyeimet és diadal ittasan távoztam. Taylor mondott pár sértést de az már nem érdekelt. Mindenki mellettem állt és ez nagyon jól esett. 


Remélem tetszett! Nemsokára jön a következő rész. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése