2014. július 4., péntek

4. Fejezet - Akkor mi most járunk?


Kedd: Reggel 10:00

-Jó reggelt! Te mióta vagy itt? – kérdeztem.

-Jó reggelt! Milyen kis morcos valaki. – mondta Luke és egy puszit nyomott a homlokomra.

-Sajnálom csak még reggel van. – igen és ilyenkor volt reggel 10:00. – De tényleg miért és mióta vagy itt?

-Nem örülsz nekem? – ilyenkor megfordult a fejemben, hogy szemét leszek és nemet mondok.

-Örülök, csak nem értem.

-7:00-kor volt egy ébresztő de te arra nem keltél fel ezért megbíztak engem, hogy szóljak neked, hogy mi lesz ma a program.

-Mikor lesz az első program? – kérdeztem majd ásítottam.

-13:00-kor választjuk ki a duett párokat. – Addig van időnk valamit csinálni, hogyha érted a célzást. – kacsintott egyet majd fölém hajolt és megcsókolt.

Ismét lekerült rólunk a ruha de most nem fejezte be úgy mint múltkor. Nem is figyeltük az időt, más dologgal voltunk elfoglalva. Mikor befejesztük lefeküdtünk egymás mellé és bámultuk a plafont.

Felém fordult és azt hittem, hogy valami olyasmit fog mondani, hogy „szeretlek” vagy valami ilyesmit erre ő:

 - Még egy menet? – kérdezte, elnevette magát majd újra a plafont bámulta.

-Te olyan hülye vagy! De ezért kedvellek.

-Szóval ezek után annyit sem érdemlek, hogy azt mond, hogy szeretlek?! – fordult újra felém és kérdőre vonóan nézett. Persze csak poénnak szánta.
-Szeretlek! – mondtam teljesen komolyan és láttam Luke-on, hogy ő is érzékelte ezt.

-Én is szeretlek! – majd elmosolyodtunk és csókban forrtunk össze.

Végül fel lett téve az a bizonyos kérdés. Rá szántam magam, hogy megkérdezzem.

-Akkor mi most – egy kis habozással rá – járunk? – ekkor Luke szeme hatalmasra kerekedett és nem tudta mit is válaszoljon. Egy másodperc alatt ez a tekintett megváltozott és elhatározotság ült ki az arcára.

-Járunk! – rám mosolygott… megint… és én újra beleszerettem. – Persze ha te is szeretnéd.

-Én nagyon szeretném. – és ismét csókot váltottunk.

Felöltöztünk, közben nem beszélgettünk csak egymást néztük és rögtön tudtuk mire gondol a másik. Vele valahogy lassabban teltek a percek.


Remélem ez a rész is tetszett! Nemsokára kövi rész. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése