2014. július 4., péntek

2. Fejezet - A buli


Hétfő: Este 9:00

Nagyban folyt már a buli, mindenki jól érezte magát kivétel Luke aki ott állt a sarokban és figyelt minket. Oda mentem hozzá és elkezdtünk beszélgetni.

-Valami baj van?

-Nem, nincs! – mondta egykicsit felháborodva.

-Ha itt állsz a sarokban és forever alone-kodsz nem fognak megkedvelni a többiek. Elkönyvelnek unalmasnak. Menj és ismerkedj és érezd jól magad! Táncolj vagy valami! – rámosolyogtam majd elindultam a többiek felé.

-Te most rámmozdultál? – mondta viccesen és ő is elmosolyodott.

-Tessék? Én? Ugyan. – mondtam kikerekedett szemekkel.

-Jól hallottad. Tudom, hogy bejövök neked.

-Persze-forgattam a szemeimet de persze igaza volt de nem akartam bevallani, inkább húztam még az agyát.

-Tudtam!

-Mostantól tudomást sem veszek rólad! – mosolyogva megfordultam, beleharaptam az ajkamba majd elindultam tölteni magamnak valami innit.

-NE HAGYJ ITT! – mondta majd jött utánam – Miért nem vallod be?

-Mert, nem mozdultam rád!

-Persze! – nekinyomott a falhoz de finoman és ott folytattuk a beszélgetést. Mindenki minket figyelt.

-Nem mozdultam rád és nem is fogok! – ezt már egy kicsit idegesebben de még mindig ott tartotunk, hogy ő csak azért se enged – Akkor mondj valami nagyon árulkodó jelet ami szerinted arra utal, hogy bejössz!

-Harry mondta, hogyha szádat harapdálod akkor  bejön neked valaki és mivel csak, ha velem beszélgetsz akkor harapsz bele a szádba ezért feltételezem, hogy én jövök be neked.
  Kibújtam a karjai alól és elindultam a konyhába még mindig ugyan azzal a céllal, hogy töltsek magamnak valami innivalót. Megint nem értem el a konyháig mert, beállt elém.

-Fogadjunk! – mondta sejtelmesen. 

-Fogadjunk! Miben? – kérdeztem.

-Abban, hogy ha három napon belül megcsókollak és te, visszacsókolsz akkor vesztettél. Ha, vesztesz akkor a tábor után elkell jönnöd velem egy randira.

-Mi van akkor, ha nyerek?

-Nem foglak szekálni a „tudom, hogy kedvelsz” szöveggel. Megegyeztünk?

-Áll a fogadás! – sunyi mosollyal elvonultam. Majd bejelentették, hogy ez az utolsó szám. Vége lett a bulinak és a fiúk a saját fa házukba vonultak a lányok meg az úgynevezett „nyugi szobában” aludtak. (A faházakban 5 ágy volt  3 fa ház volt és a második nap dől el, hogy kivel leszünk egy faházba mi lányok)



Remélem tetszett! A következő résztől kezd izgalmasabbá válni a történet. Nemsokára hozom a következő részt! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése